0
0
0
0

Bol.com

Een digitale campagne vol met cadeaus en warme herinneringen.

Bol vroeg Booreiland om een speelse digitale ervaring te ontwikkelen waarmee ze contact zocht met haar klantenbestand. Een zorgvuldig vervaardigde campagne was een bedankje gericht aan loyale klanten, om hun te helpen herinneren jeugdig te blijven en te genieten van de feestdagen.

De impact van ons werk.

01
4.000.000+
Mensen bereikt
771.000
Mensen speelden het spel
71%
Van de mensen speelden het uit

Aantrekkelijke activatie emails.

02

De eerste indruk is cruciaal om een publiek te bereiken. Een email met hierin een link naar de digitale ervaring was de eerste prikkel die werd verstuurd naar de klant. Het ontwerp van de email verleidde de klant om meer te willen ontdekken. Wij zorgen ervoor dat de emails perfect werden weergegeven binnen alle bestaande email systemen zodat elke klant dezelfde ervaring kreeg ongeacht welk programma zij gebruikt.

Hoogwaardige WebGL animaties.

03

Warme herinneringen teruggebracht door een tijdmachine! Het idee was simpel, we koesteren allemaal het speelgoed, personages en andere producten die ons vreugde gaven toen we jong waren. De klant ziet cadeaus uit zijn of haar kindertijd, en speelt met de tijdmachine om de hedendaagse variant van deze te onthullen.

We gebruikten 2D animaties binnen het pixi.js framework, en deze werden vervolgens gerenderd met WebGL om deze aantrekkelijke digitale reis te maken die ons eraan herinnert dat we altijd jong kunnen blijven en Sinterklaas kunnen vieren zoals we vroeger deden.

Multi-device, cross-platform & veilig.

04

We maakten de ervaring toegankelijk voor alle klanten onafhankelijk van het gebruikte apparaat, besturingssysteem of browser. We voldeden aan Bol’s hoge veiligheidsstandaarden en integreerden ons werk naadloos binnen haar online omgeving.

Deel de ervaring.

05

Hoewel het doel van het project was om contact te zoeken met loyale klanten, hebben we de optie inbegrepen om deze ervaring te delen met anderen, om zo de positieve boodschap te verspreiden.

Awwwards