Welkom bij de Magic Match Maker

Ontdek manieren om je digitale uitdagingen aan te pakken

Start

Digital service design

Ontwerp of verbeter de online dienst van je klanten.

Neem contact op

Laat ons weten wie je bent, zodat we bij je terug kunnen komen.
Probeer opnieuw

Bedankt dat je contact met ons opneemt!

We komen snel bij je terug.

Digital service design office in Amsterdam.

Ontdek jouw customer experience potentieel.

Service design is de kunst van het ontwerpen of verbeteren van jouw diensten en customer experiences. Bij Booreiland geven we jou de tools en ondersteuning die jij nodig hebt om het volle potentieel uit jouw digitale diensten te halen. We helpen je om jouw volledige customer journey te begrijpen, hoe deze interacteert met jouw merk en hoe je het beste kunt communiceren met je gevarieerde customer persona’s. Hierbij gaat het om het vinden van een balans tussen de prioriteiten van jouw klanten, jouw zakelijke prioriteiten en het aannemen van een design thinking aanpak voor jouw merk.

Wat levert service design op?

Service design voor jouw merk zal resulteren in het leveren van verbeterde diensten en customer experience. We starten ons design proces vaak met workshops, die ervoor zorgen dat je creatieve kant aangewakkerd wordt en jij je diensten vanuit een ander perspectief kunt bekijken. We leiden al meer dan 10 jaar workshops en helpen onze klanten hierbij de ultieme user journey te creëren. In 2012 heeft Booreiland een kaarsenset gecreëerd die je helpt om creatief over jouw merk na te denken – 75 Tools for Creatieve Thinking. Middels deze methoden, tezamen met onze kennis en ervaring, kunnen wij je helpen bij het begrijpen van je waarde-propositie, het in kaart brengen van jouw gebruikersprofielen en uiteindelijk, het verbeteren van jouw customer journey.

Nieuwsgierig geworden? We leggen je graag meer uit.

Kleine service stappen voor een grote verandering.

Gebruikersinterviews

Leer jouw gebruikers echt kennen en begrijp hun pijnpunten en kansen.

Service design workshops

Begrijp je waarde-propositie en hoe je design thinking kunt toepassen in jouw bedrijf.

Customer mapping

Leer wanneer en hoe gebruikers met jouw bedrijf interacteren, welke pijnpunten je verhelpt en welke kansen je creëert.

Gebruikerstests

Test je huidige digitale dienst of een nieuw concept door een prototype. Begrijp welke verbeteringen er nodig zijn voordat deze geïmplementeerd wordt in jouw customer journey.

Gebruikersvalidatie

Door prototypes te testen met gebruikers voordat concepten geïmplementeerd worden, creëer je minder risico’s en een meer lonende klantervaring op een snellere manier.